Maid of Honour kan hjælpe med alt til brylluppet. Kontakt os for at høre nærmere.

I kan bl.a. få hjælp til
– budgetplanlægning
– valg af tøj
– valg af lokation
– oppyntning (bordkort, blomster m.v.)
– koordination på dagen
– valg af leverandører (blomster, bryllupskage, fotograf m.v.)
– fremstilling af invitationer, bordkort m.v.

Indledende møde (ca. 1 times varighed)
Gratis
Her starter vi på at udfylde bryllupsmappen, og I får en Maid of Honour goodiebag med hjem.
Efterfølgende får I tilsendt et uforpligtende skræddersyet tilbud på jeres store dag.

Bryllupsrådgivning (møder/research/planlægning)
pr. time 400 kr.

Koordination / Oppyntning / Praktisk hjælp
Koordinator pr. time 400 kr.
Assistent pr. time 200 kr.
Der er altid én koordinator til stede. Antallet af assistenter afhænger af arbejdets omfang.

Bryllupspakke A – 6.000 kr.
Klargøring, oppyntning, afvikling af reception eller lignende. Max. 25 timer på dagen.

Bryllupspakke B – 8.000 kr.
I står selv for planlægningen. Vi hjælper jer med at koordinere på dagen. Vi tager kontakt til leverandørerne og koordinerer tidsplanen med jer. Max. 40 timer i alt.

Bryllupspakke C – 25.000 kr.
Vi hjælper jer med hele planlægningen i samarbejde med jer. Max. 100 timer i alt.

Bryllupspakke D – 40.000 kr.
Vi står for hele planlægningen og I skal blot godkende detaljerne for jeres bryllup. Ubegrænset tid.

Alle priser er inkl. moms.
Ved møder og arrangementer uden for Storkøbenhavn og Nordsjælland tillægges et evt. transportgebyr og betaling for evt. nødvendig overnatning.


Vi sammensætter altid en pakke til jeres behov, der matcher både jeres ønsker og økonomi.


Bryllupsfotograf www.voresstoredag.dk

Design: Maid of Honour
Fotograf: Bryllupsfotograf Vores Store Dag, http://www.voresstoredag.dk